دارندگان بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 296
نویسنده : نوری

 

اینستاگرام که به خاطر اشتراک گذاری عکس و ویدئو از محبوبیت فراوانی در ایران و جهان برخوردار است و این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر هم عبور کرد و تبدیل به یکی از شبکه های محبوب اشتراک گذاری شد. سوشیال بلید به معرفی ۱۰۰ صفحه دارنده بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان پرداخته است.

 

چند نکته:

ه استثنای مقام اولی اینستاگرام  کماکان ۵ رتبه اول در اختیار خانم های سلبریتی از دنیای موسیقی و مد است. گومز کماکان با فاصله ی زیاد در رتبه ی اول بعد از خود اینستاگرام ( دوم بعد از ایستاگرام) قرار دارد. آریانا گرانده یک پرش دو پله ای کرده است و خودش را به رتبه ی سوم که قبلا در اختیار سویفت بود رساند. کایلی جنر با یک پله صعود جای هشتم را از جاستین بیبر گرفت. خواهرش  کندال جنر هم با یک پله صعود به مقام یازدهم رسید. شرکت نایکی سه پله سقوط کرد و به جایگاه ۱۵ فرو افتاد. مسی با سه پله صعود تا مقام ۱۶ بالا آمد. و سرانجام کیتی پری با دو پله سقوط تا مقام ۱۹ پایین آمد.

کمترین عکس را لیونل مسی آپلود کره است و بیانسه اصلا کسی را فالو یا دنبال نمی کند. نشنال جیوگرافی بیشترین پست را دارد. ولی در بین افراد این مایلی سایروس است که بیشترین پست یا عکس و فیلم را آپلود کرده است. نکته مهم دیگر این است که کایلی جنر هم در میان این جمع و هم در کل اینستاگرام بیشترین سلفی را در اینستاگرام گذاشته است.

دارنده بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان

جدول زیر رتبه درجه، تعداد پست ها، فالوورها و دنبال شونده های هرکدام از این برترین ها را نشان می دهد. با کلیک کردن روی نام‌های کاربری، ابتدا به صفحه‌ی آمار می‌روید، و سپس با کلیک روی گزینه‌ی Instagram Profile می‌توانید وارد صفحه‌ی فرد مورد نظر شوید.

۲۰ نفر برتر اینستاگرام بر اساس تعداد فالوور
رتبه درجه نام کاربری* نام تعداد پست‌ها فالوورها دنبال‌شونده‌ها
۱ A++ instagram اینستاگرام ۴،۲۳۳ ۲۱۹،۲۲۸،۶۱۸ ۱۹۹
۲ A++ selenagomez سلنا گومز ۱،۲۸۰ ۱۱۶،۰۴۲،۸۱۰ ۲۶۴
۳ A++ arianagrande آریانا گراندی ۳،۰۷۰ ۱۰۱،۹۸۰،۶۱۲ ۱،۳۵۵
۴ A++ taylorswift تیلور سوییفت ۹۷۵ ۹۹،۹۲۲،۶۶۵ ۹۴
۵ A++  beyonce  بیانسه ۱، ۴۱۴ ۹۸،۷۲۵،۴۸۸ ۰
۶ A++ kimkardashian کیم کارداشیان ۳،۷۱۷ ۹۷،۴۶۴،۰۳۸  ۹۹
۷ A++  cristiano کریستیانو رونالدو ۱،۷۵۰ ۹۶،۲۷۷،۰۶۶ ۳۶۲
۸ A++ kyliejenner کایلی جنر ۵،۰۵۵ ۹۰،۷۳۸،۲۲۴ ۱۸۵
۹ A++ justinbieber جاستین بیبر ۳،۸۸۹ ۸۳،۶۳۰،۶۲۲ ۷۸
۱۰ A++ therock دواین جانسون ۲،۷۳۲ ۸۲،۰۱۶،۸۴۶ ۱۷۴
۱۱ A++ kendalljenner کندال جنر  ۲،۷۶۳ ۷۷،۷۸۳،۲۳۳ ۱۸۲
۱۲ A++ nickiminaj نیکی میناژ ۴،۴۱۴ ۷۷،۶۱۶،۷۹۷ ۷۶۱
۱۳ A++ natgeo نشنال جئوگرافی ۱۳،۵۲۴ ۷۴،۲۲۳،۱۲۰ ۱۱۵
۱۴ A++ neymarjr نیمار ۳،۷۱۴ ۷۱،۴۸۱،۷۷۶ ۵۲۸
۱۵ A++ nike نایک ۸۹۲ ۷۰،۵۷۴،۹۱۸ ۱۳۷
۱۶ A++ leomessi لیونل مسی ۱۸۷ ۶۷،۶۸۰،۳۵۸ ۱۷۱
۱۷ A++ khloekardashian کلویی کارداشیان  ۳،۰۴۷ ۶۶،۹۴۲،۱۰۶ ۱۵۲
۱۸ A++ lmileycyrus مایلی سایرس ۶،۰۷۴  ۶۳،۲۹۴،۶۴۱ ۴۹۱
۱۹ A++ katyperry کیتی پری  ۵۷۹ ۶۲،۶۰۳،۶۶۷ ۲۲۹
۲۰ A++ jlo جنیفر لوپز ۱،۷۵۷ ۶۲،۱۱۷،۵۰۵ ۱،۰۲۰

 

 

بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران

 

۵ صفحه با بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران (به روزرسانی)

در این نوشتار به معرفی ۶ هنرمند ایرانی می‌پردازیم که بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران را تا فروردین ۱۳۹۶ به خود اختصاص داده اند. قابل ذکر است که صفحه خانم بهنوش بختیاری در تاریخ آبان ماه امسال از برخی رقیبان ذکر شده در این مطلب پیشی گرفته و در ردیف چهارم پرطرفداران قرار گرفته است

 


۱. مهناز افشار

بیشترین فالوور اینستاگرام

مهناز افشار با صفحه اینستاگرامی که ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار فالوور دارد در رتبه اول این فهرست جای میگیرد. وی بازیگری را با یک مجموعه تلویزیونی به نام گمشده در ۱۳۷۷ شروع کرد. پس از آن در همان سال  با ایفای نقش در فیلم سينمايي دوستان به سینما راه یافت. بازی در فیلم سینمایی شور عشق در  ۱۳۷۹ او را به شهرت رساند. هم اکنون او همسر محمدیاسین رامین فرزند معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت قبلی است.

 

۲. الناز شاکردوست ( هم رتبه)

الناز شاکردوست

دومین صفحه اینستاگرامی با بیشترین فالوور (در رتبه مشترک با سحر قریشی) متعلق به الناز شاکردوست با ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار فالوور است.  او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است. او در سال (۱۳۸۳) با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد.

 

۲. سحر قریشی ( هم رتبه)

۷ صفحه با بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران (به روزرسانی)

هنرمند بعدی این فهرست (در رتبه دوم مشترک با الناز شاکردوست)  سحر قریشی با ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار فالوور اینستاگرام است . وی پس از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. قریشی بازی در بیش از ۲۵ فیلم سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد. اخیرا نیز پیامی در صفحه اینستاگرامی او منتشر شده است که خبر از آنفالوو کردن تمامی دوستان خود داده است.

 

۳. رامبد جوان

رامبد جوان

هنرمند بعدی این فهرست رامبد جوان با ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار فالوور است که این روزها با برنامه شاد و حرفه ای خندوانه جای خوبی میان مردم ایران باز کرده است. رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذری زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است.رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گم‌گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را به‌عهده داشته‌است که مجموعه نشانی ایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گم‌گشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علی‌رضا کاظمی‌پور نیز در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد. وی کارگردان و مجری برنامه خندوانه می‌باشد که از سال ۱۳۹۳ از شبکه نسیم در حال پخش است.

 

۴. ترانه علیدوستی

۷ صفحه با بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران (به روزرسانی) ۲

ترانه علیدوستی سومین رتبه این فهرست با ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار فالوور اینستاگرام را دارد که به عنوان بازیگر سینما و تئاتر،دوبلر و مترجم ایرانی فعالیت میکند. ترانه تاکنون توانسته عناوین متعدد سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن، پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن، جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را کسب کند.

 

۵. بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی چهارمین هنرمند این فهرست است که با ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار فالوور اینستاگرام  در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی، تله فیلم، تئاتر و سریال ایفای نقش کرده است. تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدۀ هنرهای زیبای دانشگاه تهرانگذرانده‌است.

۶. محمدرضا گلزار

گلزار

پنجمین هنرمند این فهرست محمدرضا گلزار با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار فالوور است . او بازیگر سینما، نوازنده (گیتار، پرکاشن)،خواننده و مانکن تبلیغاتی است.

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. گلزار همچنین در زمینه موسیقی بند دارکوب را با رامین نصریانی و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس بند ریزار (rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است. او بازی در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی و مجموعه سینمای خانگی را در کارنامه هنری خود دارد.

 





:: برچسب‌ها: اینستاگرام instagram , follow , فالوور , فالو ,

مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com